Salesforce Consultant Obowizki: Penienie roli eksperta merytorycznego (SME) podczas rozmw przed-sprzedaowych i analiz wstpnych Zbieranie wymaga klienta poprzez wywiady, analiz dokumentacji, sesje whiteboardingowe itp. Pomoc klientom w definiowaniu celw i zakresu projektw wdroeniowych CRM Tworzenie artefaktw analitycznych: przypadki uycia, schematy przepywu, wireframes, diagramy UML, BPMN Koordynowanie i monitorowanie realizacji projektu na podstawie wymaga biznesowych i analizy systemu Konfiguracja deklaratywna: tworzenie Floww, procesw zatwierdzania, regu walidacyjnych, raportw i dashboardw Przygotowywanie i prezentowanie demonstracji produktw kluczowym interesariuszom Wdraanie klientw, prowadzenie szkole i promowanie najlepszych praktyk w fazie uruchamiania systemu Stae doskonalenie procesw konsultingowych i wdroeniowych w firmie Wymagania: Minimum 3 lata dowiadczenia z Salesforce i znajomo penego cyklu ycia oprogra-mowania Umiejtno przekadania koncepcji biznesowych na praktyczne rozwizania wdroeniowe Dowiadczenie w administracji Salesforce i praca w roli konsultanta Salesforce Znajomo pakietu Salesforce: Sales Cloud, Service Cloud, Experience Cloud, AppExchange Preferowane certyfikaty Salesforce: Administrator, Consultant (Sales/Service/Marketing/Experience Cloud), AI Associate/Specialist Umiejtno rozwizywania problemw i poprawy procesw biznesowych za pomoc Salesforce Wysokie umiejtnoci prezentacyjne, komunikacyjne oraz